כך תגדילו את רווחיות הארגון שלכם באמצעות מערכת CRM

מערכות CRM הפכו פופולריות מאד בשנים האחרונות. חברות ענק כמו Monday ו – Sagepeople המסוקרות באופן קבוע במדורי החדשנות והטכנולוגיה, מוערכות במילארדי שקלים ויש להן מיליוני משתמשים ברחבי העולם. בסצנה המקומית, החברות הקטנות שמציעות שירותי CRM צצו כמו פטריות אחרי הגשם. אנחנו כבר יודעים – ביקוש גבוה מעיד על כך שמשהו במעגל הזה נותן ערך.
אז איך מערכות ה-CRM מגדילות את רווחיות הארגון?

1. תהליך מכירה חלק

מערכת CRM מתקדמת ואיכותית תספק ללקוח פתרון יעיל לתהליך המכירה שלו, בהתאם למסע הלקוח של הארגון. על ידי מתן מענה לכל שלב במחזור החיים המלא של הלקוח החל מ- lead ועד התרגום שלו ל- cash, מערכת ה-CRM עוזרת למנוע "התקררות" לידים, מספקת תמונת מצב כוללת על הלקוח מבחינת היסטורית הפעולות שלו, הרכישות הקודמות ותחומי העניין. המידע אודות כל ליד ולקוח נשמר ואין צורך להכשיר לידים מחדש. 

2. ייעול תהליכי שירות הלקוחות

מערכת ה-CRM מאפשרת לנהל את תהליך שירות הלקוחות בצורה שמותאמת לחברה ולסוג השירות. כך, הלקוח מקבל חווית שירות מעולה, מכל מקום ומכל מכשיר והוא בעצם "עטוף" בשירות בכל שעה. פיצ'ר זה תורם לרווחיות של הארגון שלכם בשני ערוצים: ברמה התפעולית, נותני השירות שלכם עובדים בצורה יעילה ומהירה יותר ובכך חוסכים זמן עבודה ומקצרים את זמן המענה שלהם. ברמה המקצועית, הלקוח שלכם מקבל שירות מצוין ומהיר. 

3. מאפשרת שיווק אישי ומותאם ללקוח

מערכות CRM רבות מתממשקות לכלי שיווק דיגיטליים ובכך מאפשרות תמונה מלאה אודות הלקוח, טעמיו והעדפותיו. הארגון לומד להכיר את הלקוחות שלו ויודע להתאים להם הצעות רלוונטיות בזמן הנכון.

4. אוטומציה של תהליכים שוטפים

onboarding של לקוח היא פעולה שמורכבת מהמון פעולות קטנות: טפסים, דו"חות, נושאים משפטיים ועוד. מערכת ה-CRM יודעת לנהל את התהליך הזה תחת התאמות ייעודיות לארגון שלך כך שהפעולות שחוזרות על עצמן עוברות אוטומציה והעובדים כבר לא צריכים לנהל את התהליך הרפטטיבי שוב ושוב, ונמנעות טעויות הקשורות בפרטים הקטנים.  

5. תקשורת טובה = כסף

לעתים תכופות לקוח עובר בין חלקים שונים בארגון. כלומר, יותר מצוות אחד "נוגע" בלקוח – תהליך המכירה הוא מול צוות המכירות, ההתקשרות העסקית נעשית מול מחלקת הכספים, התאמות החוזה אל מול המחלקה משפטית וכו'. מערכת CRM מאפשרת לצוותים שונים לתקשר ביניהם ולנהל את הצד שלהם מול הלקוח בצורה שקופה אל מול הצוותים האחרים בארגון וללא פגיעה בעבודה השוטפת. בכך מתקיים חיסכון בזמן, נמנעות טעויות רבות ויש תקשורת וזרימה של מידע בין חלקי הארגון.

לסיכום, מערכת CRM נותנת ערך, חוסכת בעלויות ומגדילה הכנסות.
בין אם זה ייעול תהליכים, אוטומציה, הגברת תקשורת או שמירה על לידים חמים,
היתרונות שמערכת CRM איכותית מציעה לארגון שווים כסף.

Unitask מתמחה בפתרונות CRM ומספקת שירות מסוג זה לחברות בכל הגדלים

רוצה להגדיל את רווחיות הארגון שלך?

גלילה לראש העמוד
× היי אני אלעד, דברו איתי!