HCM - ניהול משאבי אנוש בענן

Unitask מציעה פתרונות בלעדיים וייעודיים לניהול חכם של ההון האנושי בארגון

 

שילוב מנצח של עליונות טכנולוגית בשירות התהליכים העסקיים

יוניטסק מציעה שילוב ייחודי של ידע טכנולוגי עשיר ומתקדם, עם היכרות עמוקה ויסודית עם תחום משאבי האנוש.

תחום משאבי האנוש עובר בשנים האחרונות מהפיכה בזכות הכנסת טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות למנהלים לקבל החלטות מושכלות יותר ועל בסיס ניתוח הנתונים בזמן אמת. אנו מכירים את התהליכים העסקיים והטרמינולוגיה בענף ומסוגלים לתת מענה מקצועי ומקיף, תוך שקלול הפן הטכנולוגי עם צרכי ה-HR בארגון.
התמיכה והפתרונות האיכותיים שאנו מספקים, נותנים מענה לא רק בתצורה הטכנולוגית, אלא בתהליך העסקי כולו מתוך הבנה עמוקה של התהליכים הארגוניים.

שילוב ייחודי זה יחד עם טכנולוגיה מתקדמת, ניסיון רב בהטמעת מערכת משאבי האנוש מבוססת-ענן, ויכולותינו המוכחות בניהול פרוייקטים הופכים אותנו למומחים בהטמעת פתרונות לניהול משאבי אנוש.


טכנולוגיית ההון האנושי

כגוף טכנולוגי מוביל בעל 20 שנות נסיון, יוניטסק מציעה פתרון חדשני ואיכותי התומך בכל תחומי משאבי האנוש תחת פלטפורמה אחת בענן. מערכת ה- HCM של Oracle בענן (Human Capital Management) היא קלה לתפעול ולהטמעה ואיננה דורשת הסכמים עם ספקים מרובים – הכל במקום אחד. כמו כן, מנגישה מערכת הענן את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום, לעסקים שלא יכלו בעבר להטמיע פתרונות מבית Oracle.

הפלטפורמה הנוחה והקלה לשימוש זמינה לארגון כולו (עובדים, מנהלים ואנשי משאבי אנוש), מכל מכשיר ובכל זמן, ומאפשרת ניהול חכם וידידותי של ההון האנושי, תוך שהיא מאפשרת למנהלי/ות משאבי אנוש להתפנות ממטלות אדמיניסטרטיביות ולהתמקד בניהול איכותי.

 

לקוחות שעלו לאוויר:

רוצה לשמוע עוד על פתרונות HCM לעסק שלך?

גלילה לראש העמוד
× היי אני אלעד, דברו איתי!